Citește ultimele noutăți

  • National Geographic pe Instagram

    Contul de Instagram al National Geographic are 3 ani si un numar de peste 25,2 milioane de fani, fiind al 13-lea in topul celor mai urmarite de pe aceasta platforma, insa este numarul 2 ca si engagement pentru luna iunie 2015, in urma contului de Instagram al 9Gag, detronand vedete precum Kylie Jenner, Justin Bieber sau Taylor Swift, popularii Instagramului.

    (cu pauze de cel putin o ora intre postari, avand grija sa nu se suprapuna). Nature photography este catchy pe Instagram, iar drept dovada postarile lor primesc sute de mii de like-uri si mii se comentarii. Spre deosebire de Facebook, pe Instagram nu apare in feed-ul prietenilor la ce dai like, asadar esti mai incurajat sa dai like-uri cat mai multe!NGO

    *Instagram este o platforma foarte populara printre Mileniali.

    *Monetizarea contului de Instagram nu este deci numai pentru vedete, ci devine o sursa de venit si pentru publisheri.

    Mai mult

  • Onestitatea – viitorul publicitatii

    In medie, consumatorul este expus la 5000 de mesaje publicitare pe zi ceea ce reprezinta o provocare atat pentru branduri in a-si face mesajele vizibile cat si pentru consumatori care trebuie sa analizeze informatiile cu care vin in contact.  Directia pe care marketerii trebruia sa o aiba in vedere este evolutia de la mesaje care sunt centrate pe vanzare pura spre poveste care sa aiba relevanta pentru consumator.

    De exemplu, nu vorbim doar despre condimente, vorbim despre arome care sunt rezultatul utilizarii condimentelor si este ceea ce il inteeseaza pe utilizator. Nu vindem doar saltele, spune un director de marketing de la un brand care isi propune sa fie relevant intr-o discutie despre somn, calitatea somnului, implicatiile lui in viata consumatorilor etc.

    Marketingul de tip “people-based” este viitorul,  adica transmiterea unui mesaj autentic. Consumatorii cauta review-uri, cred in experientele altor utilizatori mai mult decat in mesajul cosmetizat al unui brand. De aceea brandurile trebuie sa imprumute din aceasta retorica si sa abordeze subiecte care il preocupa pe clienti.

    Brandurile trebuie sa arate empatie fata de consumator, sa-l asculte si sa-i ofere solutii. honesty

     

    Mai mult

  • Forms of Pens designed for Your Writing

    Macbeth Essay Questions Macbeth is often reported as a renowned case of what the National sociologist Robert Merton termed a -satisfying prophecy. Discuss how the procedure of the prophecy works with regards to its self fulfillment. The query might be contacted by reviewing the psychology behind Macbeths identity and his partnership with Lady (e.g. his simply-convinced identity becomes his fortune). It might even be productive to do a detailed reading of the penetration around Banquos renowned lines If you are able to research the seeds of period / And say which grain will mature and that will not, / Communicate then to me, who neither plead nor worry / Your favors or your hate (iiii 55-59).

    Mai mult

  • Marketing: Cele 4 momente relevante in mediul digital mobil

    1. I-want-to-know

    Consumatorii folosesc telefonul mobil pentru a se informa in legatura cu un produs sau serviciu

    2. I-want-to-go

    Se utilizeaza mediul frecvent telefonul mobil si pentru a descoperi afaceri locale in timpul liber.

    3. I-want-to-do

    Atunci cand realizeaza un task, consumatorii recurg la telefonul mobil pentru idei/ informatii utile.

    4. I-want-to-buy

    Consumatorii consulta telefonul mobil chiar si atunci cand se afla in magazin pentru a lua decizia de cumparare corecta.

     

    https://think.storage.googleapis.com/docs/4-new-moments-every-marketer-should-know.pdfmobile

    Mai mult

  • Facebook Newsfeed se schimba

    Facebook a dezvaluit vineri, 12 iunie ca newsfeed-ul sau va suferi schimbari. Noul algoritm va tine cont in principal de timpul petrecut pe fiecare post in parte, aspect pe care Facebook il considera esential in acest moment pentru relevanta continutului postat in relatie cu utilizatorul.

    Algoritmul anterior era bazat pe gradul de interactiune al prietenilor tai cu fiecare post in parte iar Facebook era considerat un canal de social media cu relevanta “next day”, adica vizibilitatea unui post crestea pe masura ce acesta castiga engajement.

    Prin urmarea, evolutia organica a unui post in newsfeed nu va mai fi influentat de numarul de like-urile, comentariile si share-urile ale prietenilor tai, ceea ce creaza premizele unui continut mai elaborat, mai consistent.

    Noi consideram ca Facebook vrea sa devina un agregator de stiri, iar aceasta decizie este in linie cu lansarea Instant Articles de acum 2 luni, prin care incurajeaza publisherii sa posteze continutul propriu intai pe feed-ul de Facebbok si apoi in propriile site-uri.

    Facebook mai spune si ca nu se asteapta ca paginile de brand sa simta schimbari majore ca urmare a acestei modificari.

    facebook newsfeed

    http://techcrunch.com/2015/06/12/facebook-now-cares-about-how-long-you-look-at-stuff-in-your-news-feed/

    Mai mult

  • Picatto by Instagram

    Daca mereu v-ati dorit tatuaje temporare cu pozele voastre preferate, Instagram va ajuta sa va indepliniti aceasta dorinta. Prin Picatto va puteti conecta la profilul de Instagram si Facebook. Selectati 12 imagini care vor deveni “insta-tatts” si care sunt printate color cu laserul pe hartie temporara de tatuaj. Sunt similare tatuajelor pe care le gasiti in magazine pentru copii si adolescenti. Serviciul costa 11 USD pentru 12 tatuaje. picatto

    Mai mult

  • Vessel 5″ video ads

    Vessel este o platforma online de video content. Cei care aleg sa-si  posteaze continutul video-ul pe Vessel isi suma ca acesta trebuie sa fie 3 zile exclusiv pe Vessel inainte sa apara pe oricare alta platforma. Consumatorii platesc 3 USD/ luna si au avea acces la intreaga librarie online si de unde pot vedea in exclusivitate continut video.
    Partenerii / creatorii de continut primesc bani din ad-urile de pe platforma in functie de cate views aduc. A nu se intelege ca Vessel vrea sa “bata” YouTube, insa sistemul este similar.vessel

    Mai mult

  • Pinterest Cinematic Pins

    Pinterest a introdus Cinematic Pins, mai exact Promoted Pins animate (video) care permit brandurilor sa targeteze in functie de interesele publicului tinta. Tehnologia vine la un an dupa sistemul de Promoted Pins statice.
    Totusi, Cinematic Pins sunt diferite de video-urile de pe Facebook si Twitter care incep sa ruleze cand te opresti din scroll, pe cand Cinematic Pins . Deci, ca sa vizionezi Cinematic Pins trebuie sa dai scroll continuu.
    Taxarea se face prin Cost Per Mie de vizualizari (CPM).pinterest cinematic pins

    Mai mult

  • TLDR. Ce inseamna?

    TLDR (= Too Long; Didn’t Read)
    Exista versiunea de articol clasic de 500-800 de semne, dar mai exista si versiunea scurta de  70-80 de semne care reprezinta lungimea medie pe care cititorii de articole online o prefera.
    Butonul TLDR (= Too Long; Didn’t Read) este plasat langa butoanele de social media pe site-urile publishe-rilor online si masoara opinia cititorului despre articol, si anume ca i s-a parut prea lung.TLDR

    Mai mult