TED_Ads-worth-spreading.jpg

TED – Ads Worth Spreading

În fiecare an, cei de la TED lansează o nouă ediție a proiectului “Ads Worth Spreading”. Un juriu de oameni cu experiență în domeniul advertisingului aleg ad-uri care sunt create mai puțin pentru scopuri comerciale și mai mult ca să inspire o atitudine, un mesaj.

Pentru cei care lucrează în industrie este ușor de înțeles care este cea mai grea provocare: să găsești acel unghi în care lumina bate perfect și transformă mesajul și atmosfera într-un ad viral, cu care oamenii empatizează și pe care vor să-l împartă cu cei dragi.

Ne întrebăm constant: unde găsim noi insight-uri? Trebuie să folosim muzică emoționantă, cățeluși, pisicuțe sau bebeluși? Este important să ne concentrăm atenția asupra produsului sau asupra atmosferei? În cele din urmă izolam elementele esențiale care crează ad-ul perfect într-o lume în care “perfect” nu inseamnă doar memorabil, ci și shareuibil.

TED Ads Worth Spreading este despre inovație, ingeniozitate și inteligență în advertising. Puteți vedea aici cele mai puternice ad-uri castigatoare.